Mat!


Det gick ju snabbt och lätt med fönsterputsningen. Det märks att man är van och har bra saker, gött det.
Nu väntar jag på att grönsakerna ska koka klart sen ska vi äta middag. Är jättehungriga båda två!
Idag blir det mandelpotatis, karrékotlett i skogssvamppanna, grönsaker och så en klick kall créme fraiche med smak av tomat och basilika. Det ni är redigt jävla mumma!
Vad hittar ni på idag?
Jag ska hoppa in i duschen efter jag smält maten och sen är det nog soffan som gäller resten av kvällen, hehe. Fast vi måste åka till Konsum och köpa bröd och mjölk kom jag på!

Kommentarer
Postat av: Ottilia

Låter smarrigt de dära.. Fast inte köttet såklart! Bläää! :-) Jahopp, inget speciellt har de blivit gjort idag.. Bara de vanliga plocket å stöket, matlagning, blöjbyten, tröstning när inte saker vill gå vägen, buuusning å ritande av fina krummelurer.. :-) En helt vanlig dag!

2009-01-26 @ 16:56:02
Postat av: Jenni

Jag spelar Sims! :D

2009-01-26 @ 18:01:26
URL: http://jeinyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback