Party!


Tack för att ni kommenterar här. Det gör mig så superduper glad, hihi.

Jag sitter här och har en liten paus nu mitt i allt städande och fixande här. PUH. Ska ta badrummet alldeles strax tänkte jag så är det gjort. Sen ska jag damma överallt så får gubben dammsuga och torka golven. Hehe. Schysst fördelning va?
Senast kl 16 ska jag skutta in i duschen har jag bestämt. Kanske ska slinga mitt hår med om jag hinner, hoppas det.
Vid kl 19 så kommer alla hit och då börjar festen. Ska bli jätteskoj!

Vaknade i natt vid 00:45 av att det dunkade och levde som fan i grannens lägenhet (igen). Han brukar låna ut sin lya på helgerna till sitt barnbarn men nu har det fan gått för långt. Man ska inte behöva vakna mitt i natten av att dem gapar och skriker som besatta och spelar högt som fan med värsta basen!
Jag var så arg.. för arg för att gå och säga till dem. Jag besparade dem det, haha. Det var bara att lägga sig på soffan och glotta på tv till 03:30. Då gick jag och la mig med öronproppar plus en kudde över huvudet och lyckades somna. Puh.

Jag trodde att dem hade gått från lägenheten sen men i förmiddags så hörde jag dem där inne och det var ju för jävla synd att jag inte visste det för då hade ställt klockan på 7 och tagit hammaren och hamrat satan här!!!
Men ikväll ska hämnden bli ljuv för vi ska spela som fan här rent ut sagt. Ska be gubbens bror att ta med extra högtalare så det blir redigt surround. Mohahah.
Blir det för högt för Rhoxie så får hon vara i Eriks (gubbens lillebror) lägenhet. Kan hon nana och fisa utan att bli störd.
Han bor ju här på gården så det blir perfa. Kan jag gå dit då och då och titta till henne. Min lilla fis!

Kommentarer
Postat av: Jasas

SYND ATT DU INTE VISSTE DET SÅ DU KUNDE TAGIT FRAM HAMMARN!!!!



Men bra att ni ger igen ikväll! Då kan ni dra åt utav bara helvete!!!!! Hoppas ni får det roligt! :)

2009-01-31 @ 15:48:58
URL: http://jasas.se
Postat av: Jenni

Fan vicka störande grannar! Men gött att ni kan ge igen, haha! Kör så det ryker ikväll då!

2009-01-31 @ 15:57:38
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: Linda

Hahaha... festa lite för mig med...

Nu får du visa hur man festar på riktigt :)

2009-01-31 @ 19:01:27
URL: http://personligapersson.blogg.se/
Postat av: Marina

ja grr störiga grannar ...morrar...



Hoppas ni hade kul igår!!

2009-02-01 @ 12:21:23
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Ottilia

Whhiiiii för hämnder!! Haha! Hoppas ni hade redigt jävla kul igår, å gav tillbaks tusenfallt.. :-D Jag va såååå sugen på en stoooor groggabete igår, du anar inte.. Speciellt efter å ha sett din fiiiinfiiina bild på bdb.. Gaaaah!! Måste festa snart!! :-)

2009-02-01 @ 13:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback