Utmaning igen, hih.

Jag har blivit utmanad av Jasas!

OM DIG
01. Namn - Ann-Sophie Thorén
02. Bor - I Rydöbruk med min sambo och hund.
03. Syskon - Hade en halvbror men han lever inte längre.
04. Ålder - Jag är 26 år än så länge men den 27'e februari blir jag 27. Usch.
05. Född - 27 februari 1982.
06. Ögonfärg - Blå som växlar mellan gråblå till turkos beroende på humör.
07. Längd - 167 cm.
08. Sko storlek - 39-40.
09. Höger eller vänsterhänt - Högerhänt.
10. Stjärntecken - Fisk.
11. Hårfärg - Mörkblond.
12. Födelseort - Halmstad.


DAGENS
..
01. Låt - Ingen alls faktiskt!
02. Saknad - Jag saknar solen.
03. Kläder - Mysepysekläder.
04. Smink - Idag är jag naturell.
05. Underkläder - Svarta trosor och vit bh. Mixmatch, haha.
06. Mat - Bara frukost som bestod av 2 mackor med skivad kycklingfilé marinerad med paprika. GÖTT!
07. Köp - Ingenting alls!
08. Göra sen - Jag ska laga middag, diska och dammsuga tänkte jag. Vika in tvätt med ja.. blä.
09. Godis - Inget.
10. Pinsammaste - Har inte hänt nåt pinsamt.


SVARA ÄRLIGT

01. Tycker du om att plocka svamp - Ja det är ganska trevligt när man känner för det.
02. Tycker du om godis - Jadå.
03. Hur många gånger i veckan äter du godis - En.
04. Äter du oftast nyttig mat - Jag försöker iaf.
06. Är du stark - Ja både fysiskt och psykiskt!
07. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - Lätt i armarna och benen.
08. Tycker du att du själv är söt/snygg - Njaej inte direkt.
09. Du ger mycket komplimanger till andra - Jag är ganska bra på det ja. Men bara om jag verkligen menar det!
10. Är du nöjd med ditt förnamn - Hell no!
11. Du tycker att du själv är smart - Ja!
12. Vad är det sämsta hos dig - Att jag tror gott om dem flesta.
13. Vad är det bästa hos dig - Att jag är ärlig och säger vad jag tycker. Frågar du mig så får du alltid ett ärligt svar!
14. Har du bra självförtroende - Jovars.
15. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Oj det är olika men i genomsnitt så kanske 3 timmar.
16. Du tycker om att vara med killar - Som i att umgås med? Jag trivs bäst med blandad kompott, haha. Så länge jag kan vara mig själv så spelar det ingen roll om det är en kille eller tjej.
17. Känner du dina grannar -  Ja en del av dem.
18. Vad har du för färg på dina underkläder - Mest svart.
19. Använder du BH varje dag - Ja jag hatar att ha dem i det fria, hua.
20. Svär du ofta - Jo det händer.
21. Gillar du skolan - Nej tvi vale!
22. Har du någon gång skolkat - Oh ja!
23. Spelar du något instrument  - Nej ingenting alls.
24. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - Bågskytte (haha) och basket.
25. Har du några tatueringar - Ja men bara en.
26. Har du några piercingar - Bara i mina öron men har haft i näsan och ögonbrynet. Uscha. Fjortis!
27. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Varje gång jag är på toa?
28. Tycker du om djur - I love them! <3


BRUKAR DU
...
01. Sova - Ja det gör jag såklart.
02. Ta mediciner du inte borde ta - Nej!
03. Röka - Ytterst sällan.
04. Snusa - Nej urk.
05. Dricka - Mest vanligt kranvatten!
06. Skada dig - Nej det händer inte så ofta.
07. Klä dig i svart - JA!
08. Hata folk - Nej jag lägger inte ner den onödiga energin.
09. Lita på folk - Jag känner nästan direkt vem jag kan lita på.
10. Skada dig med flit - Nej!
11. Drömma mardrömmar - Det händer väldigt sällan.
12. Gå i skolan - Nej.
13. Gå i kyrkan - Bara när det är dop, bröllop, konfirmation eller begravning. Men jag tycker om att gå på midnattsmässan och julottan. Mys!
15. Vilja dö - Nej jag vill bara dö när min tid är kommen.


NÄR
...
01. Åt du senast - Vid 12 tiden kanske.
02. Läste du ut en bok senast - Det var några månader sen nu, måste köpa nya böcker!
03. Köpte du något senast - Igår när vi var på MAXI. Skulle bara handla liite men det slutnotan blev 1400 kr! :O
04. Svor du senast - Det vet i fan. Jo nu ju.. haha.
05. Sjöng du senast - Igår när Pokerface och Hot n' cold spelades på radion. Me like!
06. Klagade du senast - Jag klagade lite i morse för att jag hade ont i halsen men det är borta nu.
07. Klantade du dig senast - Det kommer jag inte ihåg.


HAR DU
...
01. För många vänner - Nej, kan man ha det? (snor Jasas svar här).
02. Förföljelsemani - HAHAHAHA! NEJ!
03. Någon annan psykisk sjukdom - Nej jag är frisk, hehe.
04. Skadat någon - Hm.. det har nog hänt.
05. Färgat håret - Ja det har jag gjort rätt många gånger.
06. Några piercings - Samma svar som innan: Bara i öronen!
07. Några tatueringar - Samma svar som innan: Ja men bara en.
08. Egen dator - Vi har en dator här hemma. Men jag vill ha en laptop med. Till salu någon?
09. Gjort bort dig rejällt - Jajamensan!


ÄR DU
...
01. Snäll - Ja jag är så snäll så.
02. Snygg - Hahaha.
03. Söt - När jag fjäskar kanske? :P
04. Lång - Lagom!
05. Kort - Njae..
06. Klantig - Nej.
07. Tönt - Hell no!
08. Tjock - Fet som fään! Mohaha.
09. Smal - Nejnej. Men i framtiden så.. men smal vill jag dock inte vara. En kvinna ska ha höfter och bröst. Hälsosamt kurvigt är sexigt! Som till exempel Jessica Simpson och Tyra Banks nu när dem lagt på sig några kilon.
10. Romantisk - Nej inte så värst.


JAG UTMANAR
...
Myra
Linda
Ottilia
Marina


Kommentarer
Postat av: Jasas

Cool blå bil! :D

2009-01-25 @ 12:19:26
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback