Det blir en lugn kväll.


Det blir inget festande för min del utan en väldigt lugn kväll ändå, suck. Haha. Jag har blandade känslor ikväll känner jag.. ena stunden vill jag ut och festa men sen så ångrar jag mig och tänker att en lugn kväll kan nog vara gött ändå. Så resultat av mitt tänkande blir en lugn kväll med min sambo och vovve som nu har kommit hem.
Dem var ju och hämtade Oldsen men den funkade ju inte som den skulle såklart (suck här med) så dem fick ställa den i Lidhult så länge. Alltid ska det vara nåt med dessa förbannade bilar! Haha.
Nu ska jag skutta in i duschen och sen ska vi till ICA och köpa nåt gott. Det är ju lördag! :D

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Det är jobbigt att känna så.. men du får trösta dig med att du kommer vara glad imorgon OCH på måndag (även om det är värt vissa gånger att vara bakis) :P



Jag var inte vid msn då du skrev, typiskt! Natti :)

2009-03-21 @ 21:41:06
URL: http://jasas.se
Postat av: Jenni

Håller med Jasas, och fester blir det ju igen! :D

2009-03-22 @ 11:14:08
URL: http://jeinyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback