Här kommer en till lista!

Blev utmanad av Jenni

Nuvarande besatthet?
Nivea Läppbalsam, alltid.

Vad har du på dig nu?
Ljusblå jeans, svart längre linne och en armygrön huvjacka men mönster på.

Tar du tupplurar?
Ibland om jag sovit få timmar och jobbat.

Vem kramade du sist
?
Jag kramade faktiskt min voffe för bara en liten stund sen. Mattes fina <3

Vilka är de finaste orden du vet
?
Grogg, höhö. Nej men jag kommer inte på nåt just nu.

Vad blir det till middag?
Jag åt 2 st kycklingnuggets och wokgrönsaker.

Vad var det sista du köpte?
Hm... vi tankade. :P

Vad lyssnar du på just nu?
Någon låt med Ted Gärdestad som spelas på tv'n.

Favoritväder?
Vindstilla och soligt, inte för hett!

Vad skulle du döpa eventuella döttrar och söner?
Det tar vi när den dagen kommer.

Vilka är dina bästa redskap?
Mina ben eftersom dem tar mig överallt.

Säg något till den person som taggade dig.
Hej hopp gummisnopp?

Favoritresemål?
Har ingen favorit än. Men älskar att upptäcka vårt egna land Sverige!

Nämn några saker du inte kan vara utan?
Min familj, min vovve, vänner och läppbalsam. Haha.

Vad skulle du vilja ha i dina händer just nu?
En fet bunte med sedlar.

Om du förvandlades till en känd person av motsatt kön, vem skulle det vara?
Ernst Kirchsteiger såklart. HAH!

Om du kunde åka varsomhelst i världen i en timme var skulle du åka?
Till andra sidan om jag fick komma tillbaka igen.

Vem skulle du vilja fastna i en hiss med?
Nån trevlig person som har en dunk och en flaska läsk med sig i bakfickan, haha. Ja gärna 2 glas med förstås!

Favoritlukt?
Nyklippt gräs och grilldoft.

Jag utmanar: Alla som vill!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Haha det var fiffigt med bunte sedlar :p

2009-03-23 @ 09:43:52
URL: http://jeinyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback