Jag är sugen!


Men hallå solen var är du idag? Vi som skulle duscha av Rhoxie idag men det blir nog inget av det. Just nu så är gubben och hans lillebror ute i Byholma och hämtar hem Oldsen. Han ska fixa lite med ljudet i den så allt funkar finfint tills den 4'e april och sen helgen efter det så är det ju dags för JÖNKÖPING!!! Wiiiho!
Allt känns så mycket roligare detta året och jag är verkligen på G. Ingen som kan förstöra mera och man slipper invänta ett utbrott. Jaaa idioter finns det gott om! Denna sommaren kommer bli den bästa på länge!
Jag ska nog till och med lyckas med att få med Jasas på nåt, thihi.



Finare vän är svårt att finna.


Grytan kokar för fulla muggar och här sitter jag med en energidrink som hade varit god att spetsa, haha. Fick erbjudande om att följa med till Svenljunga och festa och det vill jag men jag tror faktiskt inte att min gubbe vill att jag ska åka dit, hehe. Jaja.. vi får väl se senare vad som händer och sker. Kanske åker och våldgästar någon. Akta er!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Haha fin bild på Jasas :) Tror sommarn kommer bli grym!! :D

2009-03-21 @ 17:55:42
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: Jasas.se

Ahw.. klart jag ska med på "nå't". Vill med på massa ju! You're the best!

2009-03-21 @ 19:54:02
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback