Piphund!


Hej mina kära vänner!

Har mått kasst nästan hela veckan..halsont, ont i öronen och allmänt hängig. Men just nu så känns det en aning bättre och jag hoppas verkligen att det håller i sig. Vill inte vara sjuker, snyft.
Rhoxie fick precis ett märgben och nu går hon runt här med det i munnen och piper. Hon vill ha sin bädd där hon alltid brukar ligga och gnaga på sina ben. Men tji fick hon eftersom hon själv demolerat den! Hah!
Men snälla matte ska köpa en ny till henne på Hööks där dem har billiga även i Rhoxans stora storlek.


Det är den tråkiga eftermiddagsveckan för gubben nu så det är bara jag och Rhoxan hemma hela kvällen lång. Tråk!!
Men har i alla fall precis haft lite kaffebesök bestående av Celine och Alexandra. Kuligt!
Tänkte snart sätta mig i soffan en stund och lösa lite korsord, det var evigheter sen känns det som så nu behövs det lite hjärngympa. Måste ju hålla intellektet i trim, hehe. Tycker det är avkopplande att lösa korsord faktiskt!
Brukar ni göra det ibland och har ni någon favorit korsordstidning?

I morgon har jag sovmorgon till kl 7, yeeeha säger jag bara. Har bara en fabrik och sen en pensionär så det är ju hur lugnt som helst. Och så får vi fredagsfrukosten som vanligt. Hihi.
Tror att jag ska inom min kära kusin direkt efter jobbet och dricka lite kaffe och tjöta skit med henne. Skulle få en present med så jag får ju absolut åka dit. Men jag vet nog redan vad det är..

Nu blir det soffan för hela slanten!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Om jag springer på ett korsord brukar jag försöka lösa det men är inte nå vidare bra :p

2009-03-05 @ 16:56:21
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: Marina

Oh hoppas du mår riktigt bra snart!

Jag brukar lösa i tidningar o sådär men köper aldrig en korsordstidning :)

kramis

2009-03-05 @ 17:30:00
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Myran

ja borde verkligen träna skallen mer.. =/ men de blir ju liksom aldrig av..

2009-03-05 @ 20:36:52
URL: http://myra.blogg.se/
Postat av: Jasas.se

Jag läser endast lätta kryss! :D Gjorde det mycket då jag jobbade nätter på jobb en sommar, men är dålig på det nu.. även om jag tycker det är urkul!

2009-03-05 @ 21:09:32
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback