Var tog solen vägen?


Jag har inte så mycket att skriva om och jag är dödens less på min blogg som är så ful så den kan dra åt fuleland!
Så fick jag det sagt med..
Dagen började tröttsamt och kallt men efter ett tag ljusnade det och jag såg SOLEN och gissa om jag var glad?
Jag tog inte ens ner solskyddet i bilen för jag ville ha solen rakt in i ögonen. Allt för att bli pigg och det funkade ett tag.
Kom hem redan vid 8.30 och gick ut med Rhoxie och sen la jag mig i soffan ett tag. Fy på mig!
Vaknade en timme senare och då var solen borta och jag blev faktiskt lite ledsen i ögat för det. Det ska ju komma snö idag säger dem som vet men jag lyssnar inte på det. Ingen snö ska komma i Rydö i alla fall. Nej här ska solen skina och fåglarna ska kvittra så där underbart mysigt så det bara spritter i hela kroppen. Mmm...
Nu är det dags att kuta ner till tvättis igen.

Kommentarer
Postat av: Marina

ah här har det snöat sedan lunchtid :( buhuuuuu!



ha en fortsatt bra dag!

2009-03-12 @ 15:48:55
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Louise

Fuleland :D

2009-03-12 @ 16:11:36
Postat av: Jenni

Jag blåser snön bort från er, hoppas det funkar. Har snöat här hela dagen, och inte lite heller...

2009-03-12 @ 16:59:53
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Jaaaa aa.. Jag är med dödsaless på snö!!! Blääää!! Ligger ca en halvmeter eller nåt utanför fönstret..

2009-03-14 @ 19:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback