Host host...

Ja fy vad jag hostar fortfarande. Jädrans långdragen förkylning detta ju men jag överlever det med säg, haha.
Var ute med Celine, Carro och hennes kompis i lördags och vi hade jätteskoj. Var bara i Hylte för vi kände inte för att ranta runt inne i stan i detta pissiga vädret!
Så vi gick till Forum (brukspuben) och lyssnade på ett jättebra band som heter Small Mistakes! Yeeha! :P
När Forum stängde vid 01:00 så åkte vi till Tobbe (som Carro är tillsammans med) och efterfestade ända till 4:30 på morgonen. Puuuuh.
Men det var en lyckad kväll och jag har funnit en ny härlig vän i Carro! :)

Gårdagen (söndag) var lite lagom seg och jag var så trött så trött, hehe. Låg nog i sängen till 16 tiden tror jag. Oops!
Framåt kvällsningen så orkade jag i alla fall ta mig till soffan, hahaha.
Är fortfarande ganska så seg faktiskt och det känns jobbigt med de envisna förkylningen. Kan knappt prata innan jag börjar hosta ju. Men det är bara att le och vara glad ändå.

Nu ska jag traska bort till Lis och dricka en kopp kaffe och sen blir det tv-tittande för hela slanten!


Kommentarer
Postat av: Marina

ahh segt det där med hosta kan det va......:/

Krya på dig

2009-10-06 @ 12:27:32
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Anders Jacobsson

Provat svart rom? Annars är ju coccillana bra på recept. Innehåller syntetiskt morfin så det blir ju liksom lite fest också i vardagen.. Krya på Er, fröken!

2009-10-06 @ 12:36:49
URL: http://blogg.alltombarn.se/andersjacobsson/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback