Tisdag..

 Hanna min älskade - Det funkar tyvärr inte att använda vantar när man putsar. Annars hade jag lätt gjort det, hihi.



Idag hade vi Konsum istället för i fredags för det snöade ju faktiskt en massa då så vi kände inte alls för det!
Det märktes ju att vi inte har tar tagit det på 2 månader (fy på oss) för fy vad skitiga av alla äckliga avgaser.
Men nu ska jag inte tråka ut er med mera jobbsnack, haha.

Kom hem runt 10 tiden och stack ut med voffen direkt som gjorde sina behov och blev genast en ny hund, höhö.
Sen så dammsög jag direkt så nu har jag det gjort men det lär behövas en gång till eftersom Rhoxie fäller som fan rent ut sagt!
Ändå så borstas hon varje dag med både specialborsten (som tar bort allt det ulliga underhåret) plus den vanliga och det kommer massa massa hår. Men fåglarna blir väl glada i alla fall. Måste vara mjukt och gött i boen!

Jaha vad ska jag göra nu då?!
Jag väntar på att mina 2 ägg ska koka klart så jag kan få smaska i mig dem, mums vad gött. Sen får det bli Hem till gården i en timme. Men sen då?? Hm...


Kommentarer
Postat av: Hanna @ jasas.se

GUD SÅ GOTT MED KOKT ÄGG!



VARFÖR går det inte att använda vantar??? :C

2009-10-21 @ 15:47:54
URL: http://jasas.se
Postat av: Ottilia

Halloj Tottalotta!



De va verkligen ett bra tag sen jag va in här å gluttade i din blogg.. Vet inte va som hände men jag har typ inte suttit framför datorn..



Hmm.. Lite detektivarbete blev det.. Har du å gossen gått skilda håll? Ja, vi kanske ska prata över msn ist.. :-)



Kramar!!

2009-11-05 @ 10:28:52
Postat av: frida

saknar lite uppdatering här ;)

2009-12-05 @ 10:30:45
URL: http://frudernmar.se
Postat av: Marina

god jul på dig!!!

2009-12-21 @ 13:38:53
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback