Då var det måndag igen!

Helgen är över och nu är det vanlig vardag igen. Måndagar brukar antingen vara kanon eller ren pest och just idag så är den faktiskt kanon. Jag är inte alls så seg och trött som jag brukar vara en måndag när jag festat på lördagen. Jag börjar bli gammal så jag känner av min bakfylla i 2 dagar, haha. Men inte idag inte. Yay!
Jag hade jätteskoj i lördags med allihopa. Vi försfestade hemma hos Lis och drog sen in till Halmstad runt 21.30 tiden. Åkte direkt ut till West Coast Car Club och där var festen redan i full gång. Träffade massa roligt folk som jag inte brukar träffa så ofta Superkul!
Åkte hem i hyfsad tid (runt 3 snåret) men det var bra nära att jag, Alexandra och Celine stannade kvar men jag ångrade mig i sista stund vilket kändes väldigt gött dagen efter, hehe.

Igår gjorde jag inte många knop alls. Låg i sängen ganska länge och jämrade mig lite, haha. Sen så åt vi bakfyllemat och tittade på tv. Göddans!
Somnade i soffan redan innan kl 20 men vaknade mitt i Ensam mamma söker och sen kunde jag inte somna om. Tur att jag har insomningstabletter hemma säger jag bara!
Hatar att ligga klarvaken och tankarna bara maler runt i huvudet. Uschabuscha.

Nu ska jag ta mig lite kycklingsallad och sätta mig i soffan. Ska nog se på En plats i solen och drömma mig bort lite, thihi.

Kommentarer
Postat av: Marina

got att din måndag var/är kanon :)

2009-09-28 @ 20:33:49
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: JASAS.se

Hoppas denna helgen blir lika skoj! :) Lite sent, jag har inte läst några bloggar knappt, hahaha.

2009-10-01 @ 22:21:35
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback