Hej hallå i det blå!

Frida - Jag ska på rättegång för en misshandel. Dock kan jag ej kalla det för misshandel då det bara var en lätt örfil. Men men..så är det.



Jag kom iväg till Borås i lördags och tur var väl det för jag hade skojigt och det var skönt att komma ut lite. Jag var ju knappt ens bakis i söndags! Oj oj!
Men nu till helgen så blir det lugnt igen för att ladda upp inför den 26'e då vi ska till West Coast Car Club inne i Halmstad. Wiiiho!
Känns att sommaren med allt festande börjar ebba ut nu vilket faktiskt är helt okej och ganska så skönt. Även Anso behöver lite vila säg, haha.

Idag så håller jag på att tvätta en massa tvätt, blää. Hatar att springa fram och tillbaka till tvättstugan!
Men det är bara att bita ihop för det måste ju faktiskt göras, såvida jag inte vill gå naken då.
Lille kisen ligger i mitt knä här och tittar på mina fingrar som knappar på tangenterna, haha. Toka!
Nu går hon och Rhoxie jättebra ihop vilket känns skönt. De är lika pussgalna båda två.

Så puss från Alexis och Rhoxie till er!


   




Kommentarer
Postat av: Marina

ahh ladda inför fest det låter bra :)

Natti!

2009-09-17 @ 22:29:03
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback