Nu är jag uttråkad!


Denna listan fann jag inne hos Chathrine!

Tio första:

1. Första bästa kompis: Cecilia på dagis.
2. Första bil: En gammal röd ful Opel.
3. Första kärlek: Oj det minns jag inte ens.
4. Första husdjur: En bondkatt vid namn Sessan som vi tog hand om.
5. Första semester: Hm... det var nog till Öland.
6. Första jobb: Det var på Kitty Smycken, haha.
7. Första köpa skiva: Säkerligen nån blandskiva typ Mr Music.
8. Första riktiga kärlek: Gustav Wasa?
9. Första piercing: I mitt högra ögonbryn om inte öronen räknas.
10.Första konsert: Det var nog med Mora Träsk! Hahahaha!

 

Nio sista:

1. Sista alkoholdrycken: En redbull/vodka grogg hos Jönssonligan i Borås.
2. Sista bilfärden: Vägen hem från jobbet.
3. Sista filmen du såg: The Strangers!
4. Sista ringda telefonsamtal: Det var till G tror jag.
5. Sista bubbelbadet: Haha jag badar aldrig.
6. Sista spelade CD: En bränd skiva i bilen när vi var i Borås. Såklart med Polisen slår på repeat! :P
7. Sista kyss: Haha det vill jag inte säga med vem det var men det var i alla fall i Augusti.
8. Sista gången du grät: Hm.. säker nångång i förra veckan. Nån liten tår sådär..
9. Sista måltiden: Gryta,ris och grönsaker. Yammie!


Åtta har du nånsin:

1. Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej för fan!
2. Blivit arresterad: Njae..
3. Blivit kär vid första ögonkastet: Nope!!! Det finns bara passion vid första ögonkastet ingen jävla kärlek.
4. Varit på TV: Nej och tur är väl det.
5. Fått ditt hjärta krossat: Ja!
6. Sagt att du älskar någon utan att mena det: Ja det har jag nog gjort tyvärr.
7. Haft ett one night stand: Eh ja! Man är väl människa?!
8. Busringt till någon: Jadå, hehe. Roligt ju! ;)


Sju saker du har på dig:

1. Strumpisar.
2. Bh.
3. Trosor.
4. Mörkblåa jeans.
5. Min jobb t-shirt (fortfarande,haha).
6. En mörkbrun gummisnodd.
7. Inget mer.


Sex saker du gjort idag:

1. Jobbat!
2. Druckit kaffe.
3. Varit ute med hunden och katten.
4. Dammsugit.
5. Lagat food.
6. Diskat.


Fem favoritsaker:

1. Min Voffla :D
2. Mina vänner.
3. Kisebebisen.
4. Mitt lypsyl.
5. Facebook, haha.


Fyra personer du kan berätta allt för:

1. Lis.
2. Jasas.
3. Gert.
4. Helen.


Tre val:

1. Svart eller vitt? – Svart.
2. Sommar eller vinter? – Sommar.
3. Choklad eller chips? – Choklad.


Två saker att göra innan du dör:

1. Gå ner till min målvikt.
2. Skaffa fler jobb som såklart leder till mer pengar!


En sak du ångrar:

1. Ångrar nog ingenting. Är ingen idé att göra det.


Kommentarer
Postat av: Marina

lånat! :)

2009-09-18 @ 12:17:18
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: chathrine

hehe, en gammal ful röd opel. Min bror fick innan han föddes (1986) en Fin vit Opel Kadett '64 som han faktiskt har kvar ännu, under en presenning oh väntar på lite renovering.

2009-09-19 @ 10:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback