Filmtittande!

Det var ju skönt att höra att det inte bara är jag som tycker att man ska ta ansvar över sin djur och därmed lägga så mycket pengar! :)


Har haft en väldigt lugn dag och har inte gjort många knop alls. Har diskat,dammsugit, gett katten sin medicin och rengjort hennes krage. Ja det är väl typ allt..
Jo jag har ju rensat Rhoxies öron med, haha. Det behövdes verkligen, hua hua.
Alexis har fått vara utan sin krage i över en timme nu och ni kan ju bara tänka er så skönt det är för henne.
Hon passar på att tvätta sig överallt och äta mat, hihi.



Nu ska jag sätta mig i soffan och titta på en film tänkte jag. Det blir En shopaholics bekännelser.
Får väl återkomma om hur den var sen!

Tjingelingsan på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback