Gaaaaah!

Snön fullkomligt vräker ner här igen. Jag blir snart galen på all denna snö!!!
Det är ju en jävla tur att vi har en trappa upp till ytterdörren för annars hade vi inte ens kommit ut, hah.
Jag har egentligen inget emot snö, är det vinter så är det vinter, men det stör mig när det inte plogas som det ska och när det inte går att komma fram överallt. Sen så tycker jag synd om alla djur som far illa och ligger och pinas till döds i våra skogar. Visst att de flesta bönder lägger ut mat i skogarna men det räcker ju långt ifrån till alla.
Har ni nån överbliven mat hemma så som potatis, morötter, kokt ris, kokta grönsaker så släng ut det!!!
Vi ska ju ta snöslungan och fixa en stor plätt som vi sen ska stampa på så den blir redigt platt och hård, sen så lägger vi ut all mat där till djuren. Så lite kan göra SÅ mycket!

Nu ska jag ut med min hund, om det går att gå nånstans! :)

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Vad snälla ni är! :)

2010-02-22 @ 16:39:17
URL: http://jasas.se
Postat av: Marina

ja det har plogats dåligt..

snälla ni är :)



kramen

2010-02-26 @ 07:40:10
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback