Heeelg!


Ja nu mina vänner så är det helg och visst är det väl wiiiho?!
Har ingenting alls inplanerat i helgen vilket känns både trist och skönt, haha. Aldrig kan jag vara nöjd. ;)
Idag så har vi varit i Halmstad hos min kära mor en snabb vända sen så åkte vi inom McDriven och köpte 2 st cheeseburgare var. Oops då! :P
Åkte raka vägen upp till Hylte och handlade det viktigaste plus hyrde en film. Visst är det väl rent ut sagt skitbilligt 29 kr för att hyra en film??!! Tacka vet jag ICA!!
Ska snart göra varma mackor med champinjonstuvning och sen äta det framför filmen. Gottigt!

Funderar på att åka till min kusin imorn och hälsa på lite, det var ju ett tag sen nu. Är så kul att följa lilla Theo's framsteg, thihi. Han blir bara större och större, och busigare! :P



På kvällen så är det första deltävlingen i Melodifestivalen som gäller, yes yes!
Så med andra ord så kommer det att bli en lugn helg för gamla Anso. Det kan jag kanske behöva..

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback