Hungrig!


Gaah min mage kurrar för fulla muggar och halsbränna har jag med. Är verkligen i en halsbränna-period nu och det är inte särskilt kul. Vaknar på nätterna och har bränna och efter en stund på jobbet så kommer den smygande med. Och självklart så är Samarinen slut!! Haha.
Ni kanske har nån bra huskur att dela med er av??
Funderar på om jag ska ta mig en macka och ett glas vatten, tycker inte om att äta så här sent egentligen men det är ju inte bra att lägga sig hungrig heller.

Nu kom jag på vad jag måste göra!!!!
Jag måste steka kotletterna ikväll så dem inte blir dåliga.. men hua vad jobbigt då, haha. Då måste jag göra såsen ikväll med ju... hm.
Men det kan ju kanske vara gött att ha det gjort så behöver jag bara skala och koka potatis imorn.
Ja så får det bli..


Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Det är ju du som brukar ge mig huskurer.. inte tvärt om! :O

2010-02-10 @ 21:11:32
URL: http://jasas.se
Postat av: chathrine

hm, njae. Därimot lär du ju undvika läsk (speciellt coca cola), stekt mat, starkt kryddad mat etc. Försök äta kokad mat och ugnestekt utan tjock yta på.



Samma som vid magsår faktiskt.

2010-02-14 @ 22:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback