Valentines day!

Jasas - Kristallsand är ett slags sand som man har i kattens låda som är luktlös, klumpfri, superabsorberande och så dammar den inte.
En omgång varar en hel månad och det luktar verkligen ingenting. Perfa!


Jahopp så var det redan söndag och med det Alla hjärtans dag. Men det är ju inget som jag firar ändå så det kan kvitta. Ett jippo för affärer så dem kan tjäna pengar!!
Har inte firat det ens när jag haft en partner, jag är ingen romantiker som tycker om sånt där trams. En lite lyxigare middag hemma räcker gott och väl. Tur vi alla är olika! ;)

Sitter här nu och väntar på att G ska bli klar så vi kan åka till Hylte och lämna tillbaka ännu en film. Hyrde den nya Beck filmen igår och den var riktigt bra faktiskt. Inte alls som dem andra.. jag rekommenderar den!
Ska nog hyra nr 5 i serien Johan Falk idag för det kommer ingen bra söndagsfilm som vanligt.
Jag älskar verkligen Johan Falk filmerna!!!

Nu var det visst dags att åka så jag får skriva mera sen.



Kommentarer
Postat av: frida

jag håller med.. att lyxa till det med godare mat är ett perfekt sätt att fira denna dag.

2010-02-14 @ 18:05:27
URL: http://frudernmar.se
Postat av: Marina

vi såg Johan Falk nr 5 igår! bara 6:an kvar :D eller finns det fler??

ha en fin dag!

2010-02-15 @ 11:39:09
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: ♥ Jasas

Aha!! Jag tycker det är bra med klumpar så att man bara plockar upp dom. Eller jag tycker det verkar bra iaf. Som skrivet, jag kan inte så mycket om det här. Whatever, haha!

2010-02-15 @ 18:27:09
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback