En evig väntan..

Jag har en sån blogglust mest hela tiden men jag kommer aldrig till skott, haha. Det är väl typiskt mig?!
Jag vill så mycket men det blir aldrig av.. istället fastnar jag med nåt annat (läs Facebook). Daaaaah!
Hur kunde jag överleva innan FB? Va va va? :)
Jag vet vad mina vänner gör eller är utan att ens ha pratat med dem. Vart är världen på väg.. hahaha.
Men det är ett himla bra tidsfördriv i alla fall.. så det så! :P

Väntar på att min lön ska komma, men det verkar ju som att det ska ta 100 år. Jag blir så trött. Samma skit varenda gång!!!
Vi hade den 9'e som sista inbetalningsdag men ändå så är det ingen som satt in några pengar än. Ni förstår att man kan bli en aningens irriterad va?!
Tänk om en annan som privatperson hade varit flera dagar försenad med en räkning.. oh boy och hej påminnelse!
Ska kolla sista gången för idag efter kl 17. Hoppas hoppas hoppas!

Jag har så mycket sm måste göras men jag får inte tummen ur röve. Suck för mig själv. Hade behövt rensa färdigt bland alla påslakanset och slänga dem jag inte vill ha längre. Hr hur mnga som helst ju!
Alla är fina och jag vill helst inte slänga några men dem får inte plats så det är bara att rensa.
Sen så ska jag även sätta ut en massa skit på Trader, mestadels kläder. Allt bara ligger och tar plats ju och det blir jag galen på.
Jaja... nåt ska jag väl försöka få gjort idag!

Tjingeling så länge! :)

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

WIHO och WOW! jag kommenterar Anso's blogg liksom! PÅ ETT NYTT INLÄGG, wiiih!



Trist som tusan med lönen :| Och det där med att du inte får fingrarna ur har nog med snön att göra! Du har ju gjort en massa grejer (som städat ut jul osv), så du ska se då solen kommer fram mer, snön är borta och knopparna på träden växer sig större och större.. då kommer tummarna flyga ut! :D

2010-01-12 @ 18:54:24
URL: http://jasas.se
Postat av: Jenni

Haha FB är farligt, man fastnar alldeles för lätt :p Händer ofta att jag går in på blogg.se och sen när jag suttit ett tag på FB kommer jag på att jag skulle dig också :p



Segt med lönen... Hoppas den kommit in nu iaf! Finns det inget man kan göra när det blir så? Inte klokt att det få gå till så.

2010-01-12 @ 20:13:36
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: frida

Vad roligt att du äntligen att uppdaterat :)

Trist att vänta på lön..hoppas verkligen att dem kom in ikväll eller att dem kommer in imorgon. Gött att rensa ut ibland.. onödigt ont

2010-01-12 @ 22:03:47
URL: http://frudernmar.se
Postat av: frida

Vad roligt att du äntligen att uppdaterat :)

Trist att vänta på lön..hoppas verkligen att dem kom in ikväll eller att dem kommer in imorgon. Gött att rensa ut ibland.. onödigt ont

2010-01-12 @ 22:04:15
URL: http://frudernmar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback