Mitt i natta!

Ja här sitter jag uppe mitt i natta men jag är ju ledig imorn så det gör inget, wiiiho.
G är på jobbet sen en timme tillbaka så det är bara jag och djuren hemma. Tyst och väldigt lugnt med andra ord!! :)
Har jobbat i 2 omgångar idag, först i morse kl 6.30 - 8.30 och sen kl 15 - 17.30. Så lama tider verkligen men vad gör man inte.. Är lite huxflux nu denna veckan eftersom vi inte har någon bil. Lis bil är på verkstaden så vi får låna bilar till höger o vänster hela tiden men det funkar ju det med.
Så himla gott att bara jobba torsdag och fredag sen är det helg för hela slanten. På lördag så ska vi till ett ställe som heter Byås och som ligger precis utanför Hyltebruk. Det är Eddie Meduza kväll med alla hans hits en gång till som framförs av ett band dom heter just Meduza. Haha så B!
Kan nog bli riktigt skojigt tror jag.. speciellt eftersom vi är så många som ska dit. Är ett gäng på sammanlagt ca 40 personer!! Nog om det nu..

Börjar bli trött som en gnu här. Varför blir man alltid trött tidigt när man är ledig dagen efter?! Kan någon vänlig själ förklara det för mig?

Nattis på er!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Kroppen slappnar la av på nåt sätt när man vet att man är ledig och då blir man trött? :p Ah, jag vet inte! Hoppas dom sista dagarna går fort nu så det snart är dags för utgången! :D

2010-01-27 @ 10:10:11
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: ♥ Jasas

40 personer är ganska så många personer, så jag förstår att du tycker det ska bli kul!! Partaja åt mig med så ä'ru snäll! :D

2010-01-27 @ 21:41:24
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback