Ännu en hemsk dag!

Hanna - Nej jag har inte fixat det ännu. Måste vara på rätt humör för annars slår jag väl sönder hela datorn om nåt nåt går fel, haha. Inte bra med pms!


Ja ännu en sån där hemsk dag då humöret går upp och ner som en jävla jojo. Fy farao vad irriterad jag var innan när jag och Lis satt och diskuterade. Det handlade inte alls om nåt viktigt men irriterad till max det var jag. Haha!
Känner på mig att det kommer uppstå fler såna situationer idag, hua.
Igår så blev jag irriterad på ett hundhårstrå som fastnat på mitt finger och som vägrade släppa när jag skakade handen. LÅT MIG VARA IFRED skrek jag högt. Jag är inte klok , jag vet.

Är verkligen aptrött nu.. gäääsp. Har nog sovit i 4 timmar i natt tror jag och det räcker inte känner jag. 5 timmar är mitt minimum för att jag ska klara av dagen. Tänkte ju åka hem och sova direkt efter städet eftersom vi bara städar till kl 7 men tji fick jag för på vägen hem så ringde hon med katten i hamnen och sa att den nu var infångad. Så snart ska vi bege oss ner till Halmstad och kolla på den.
Jag hoppas innerligt att det är vår gamla Oden!



Bilder på Oden när han precis kom hit till gården och var alldeles utmärglad och tovig!

 



Kommentarer
Postat av: Jenni

Hoppas att det är er katt, som mår bra så kanske dagen vänder och blir bra :D

2010-03-10 @ 08:40:38
URL: http://jeinyn.blogg.se/
Postat av: Marina

hoppas dagen blir bättre framåt.. KRAM

2010-03-10 @ 10:20:01
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: ♥ Jasas

HAH, som jag garvade då du skrev det på msn med hårstrået på fingret.. HAH!



Var det Oden???? :O



2010-03-11 @ 09:10:34
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback