Dags för en lista minsann!


Denna listan fann jag inne hos Chathrine !



Något smeknamn? Jag brukar kallas för kort och gott Anso!
Pappas namn? Han heter Kenneth.
Vilken är din favoritdryck? Vanligt kranvatten som jag dricker litervis av. Säkerligen för mycket ibland men det kan ju kompensera dem få dagar som jag inte får i mig rätt mängd.
Tatuering? Ja en på halsen som en väns man har skissat upp till mig och så har jag Rock n' Roll på insidan av vänster underarm. Nästa blir en stjärna o sen en blomma. :P
Kroppspiercing? Har haft i både näsa och ögonbryn men då jag faktiskt tycker att det är lite "fjortis" så har jag tagit bort dem. Nu har jag bara i öronen.
Hur mycket gillar du ditt arbete? Kan inte påstå att jag älskar det men ibland så är det riktigt kul att jobba och ibland så är det rena rama pesten. Men oftast beror det på vilket humör jag själv är på såklart.
Födelseplats? På Halmstad BB.
Favoritsemesterort? Nu har jag ju aldrig varit utomlands, ja förutom i Danmark och Tyskland då. Men det är aldrig nåt som lockat mig heller för den delen. Jag hade hellre velat se hela Sverige!
Drömresemål? Ja får jag drömma sp vill jag till USA och bila igenom där.
Någonsin varit till Afrika? Haha nej!
Någonsin stulit en trafikskylt? Eh ja.. vi var och stal på ett lager en gång i tiden. Tyckte det var dötufft med såna skyltar hemma på väggen. HAHA!
2 dörrar eller 4 dörrars? Kombi säger jag! ;)
Salladsdressing? Italiensk eller en som jag gör själv.
Favoritpaj? Köttfärspaj, Grönkålspaj och tacopaj.
Favoritnummer? Sju!
Favoritfilm? The Devils Rejects..
Favorithelg? Hm det var svårt.. men Wheels & Wings helgen kanske.
Favoritmat? Vanlig svensk husman och även grillat med sallader på sommaren.
Favoritdag i veckan? Fredag!!! Sovmorgon till kl 7 och frallor på Preconal efter vi städat.. bra start på dagen!
Favoritmärke på kroppstvål? Oriflames Milk & Honey tvål.
Favorit TV-program? Hem till gården, Desperate Housewives, Svenska Hollywoodfruar, Cops, 2 ½ Men, Sveriges fulaste hem m.m.
Tandkräm? Ingen speciell alls men det blir oftas Colgate.
Favoritdoft? Nyduschat och rentvättat!
Vad gör du för att koppla av? Sätter mig med en kopp te vid datorn, kollar på tv, tar e promenad eller läser i nån tidning.
Hur ser du dig själv om 10 år? Då är jag 38 år, shit. Jag hoppas på ett bra jobb med en trygg ekonomi. Kanske att jag har barn.. inget jag strävar efter dock. Det är upp till ödet att bestämma!
Vad gör du när du är uttråkad? Sitter vid datorn, haha.
Vad blir du glad av att få? Träffa mina vänner. Rena rama lyckopillret ju!


Kommentarer
Postat av: Celine

Denna listan tar jag ;)

2010-03-21 @ 21:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback