Update 2!

Fredag

Dagen startade med ett städ på Preconal och jag hade ju sett fram emot vår frallfrukost som vi alltid får på fredagar. Men just i fredags så var där 6 st killar som hade hjälpt företaget att skotta taket så dem åt upp alla goda frallor, snyft. Så jag struntade i att äta frulle där!

När jag kom hem så åkte jag och G direkt till Hylte och handlade allt som behövdes till helgen plus en säck med hundmat och halk-kalk som verkligen behövdes här på gården. Det är för f-n snorhalt!
Sen var det bara att åka hem och städa innan Hanna och Mio kom på fika.
Som tur var så blev dem liite försenade pga krångel med bilen så jag hann göra klart allt här, hihi.
Vi fikade kakor och Vienettaglass.. mumsigt. Mio var lite rädd för Rhoxie men desto mer intresserad av Alexis, hihi. Han har ju en sån kisse hemma med ju! :)

Efter deras besök så gjorde jag marinaden till fläskfilén och sen stack vi ner till Halmstad och hem till min mamma och styvpappa. Där var redan min kusin och hennes familj. Vi fikade tårta och kakor och jag fick pengar av mama och Svenne och ett ölglas i Lasse Åberg's serien av min kusin. Får alltid såna av henne.. varje jul och f-dag! :)
Mamma fick en fin blomgrupp av kusinen och en Hortensia och choklad av mig. Vet att hon älskar dem blommorna. Var där cirka 2 timmar innan vi åkte till ICA MAXI och handlade det sista som behövdes hem.
Det är ju alltid lika kul att gå där och titta på allt, hihi.

Sen var det raka vägen hem för Alexandra kom hit och hon slingade mitt hår som blev nice. Men nästa gång ska jag gå till Karro (en frissa i Kinnared) så ska hon få slinga mitt hår. Är så rädd för att tappa hår igen, haha. Var i och för sig flera år sen det hände men ändå! :P

Det var den fredagen!



Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Det glömde jag kommentera i lördags ju, eller gjorde jag det? Men håret var iaf skitfint! :) Bra gjort av Alexandra!

2010-03-04 @ 14:53:49
URL: http://jasas.se
Postat av: frida

Ingen bild på håret??

Gud vad sugen jag vart på Vienettaglass nu :)

2010-03-05 @ 12:51:25
URL: http://frudernmar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback