Blixtrar & dunder..

..magiska under!
Nu kommer åskan närmare och närmare och idag behövs den. I alla fall så behövs det regn för att rensa luften.
Det är SÅ klibbigt väder och det gillar jag inte. Ska det vara varmt så ska det fan ta mig vara sol med, annars kan det liksom kvitta!

Har fått min lön nu men företagen har fortfarande inte betalat in pengar. Sjuukt för fan!
Tänk om en annan hade varit över 10 dagar försenad med en faktura. Hm...
Som vanligt så räcker ju inte lönen. Suck, jag måste fan hitta ett till jobb. Ett eftermiddag/kvälls jobb hade varit perfa eftersom jag nu bara jobbar på morgonen.
Någon som har nåt till mig? Hahaha!
Ge mig ett svartjobb för fan! ;)

Idag så syndar jag med en pizza, en sån där fryspizza från affären. Orkar verkligen inte laga mat och sen så har jag inte tagit fram nåt från frysen heller. Fy på mig! :P
Nu ska jag äta..

Kommentarer
Postat av: Marina

sååå klibbigt här med.. usch man blir knäpp-....

ingen åska heller :/



äh synda du.. vam fan orkar laga mat varje dag..??:)

2010-05-20 @ 20:33:07
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com
Postat av: jasas.se

Det är fan lamt med din förbannade lön! Så kan dom fan inte hålla på med! Blir lika arg varje gång!



Synd att man inte har kontakt inom "svartjobbsbranchen", hahaha! Om jag hade haft det så hade jag tipsat om dig direkt ;D



Här har varit bara varmt idag.. inte alls klibbigt. Men det skiljer ganska mycket ibland, där vi bor.. Så det är ju inte könstigt!

2010-05-20 @ 22:12:36
URL: http://jasas.se
Postat av: frida

ja usch för klibbigt väder... det blir bara till en pina då :(

Jäkla jobbigt med din lön.. hade blivit ett jäkla liv om det var tvärt om att du tex var sen med en betalning. Då blir det straff avgift och grejjer... kanske ska införa det på nått sett att företag får betala straffavgift eller försening avgift :)

2010-05-23 @ 20:51:34
URL: http://frudernmar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback