God eftermiddag!

Jahopp lika grått och trist ute idag. Suuuuck, men man börjar ju nästan bli van.
Jag har börjat sova länge ja alldeles för länge så jag blir seg bara för det. En jävligt ond cirkel det där!
Tur att jag ska jobba imorn igen så att allt blir som vanligt, hehe.

Idag har jag tagit hand om min kära vovve, jag har rensat hennes skitiga öron och klippt hennes klor samt allt det långa tasshåret. Jisses det växer ju som ogräs!!!
Så nu är hon som en ny vovve nästan, haha. G ska ta med henne till badhålan och gå en lång promenad med henne och ska även passa på att borsta henne ordentligt. Bra för alla pippis som får lite ulligt hår till sina bon.

Faaaan vad katten ska skrika/prata och yla. Jag blir rent ut sagt tokig på henne snart!!!
Jag får stänga in mig i sovrummet på nätterna så jag kan sova. Tur jag har öronproppar med säger jag bara!

Ska laga food nu tänkte jag. Börjar bli hungrig som bara den! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback