Jag vann inte!

Tjejer - Jag vann ingen av dem auktionerna som gick ut ikväll. Tyckte inte det var värt dem summorna som dem kom upp i, no no. Men jag har hittat andra saker jag vill ha istället, hehe. Bland annat ett par stövletter! :P


I morgon måste jag verkligen få ut mina saker på Tradera. Varför ska det vara så svårt???
Ja så lat man kan vara då, hehe.
Har ju hur mycket som helst som jag vill bli av med och som bara ligger och samlar damm.
Jag SKA i morgon! ;)

Min lilla katt har börjat löpa och jisses så jobbig hon är. Har ju aldrig haft en honkatt innan så jag visste inte ens hur dem blev när dem löper. Men nu vet jag och det med besked!
Hon ligger på golvet med röven i vädret och skriker som om det inte fanns någon morgondag.
Gaaaaah!
Ska börja med p-piller till henne så fort denna löpperiod är över. Fast det är ju såklart bara en tillfällig lösning tills vi har råd att sterilisera henne.

Sitter och kollar på Bella & Tyra show nu, avsnittet där Kissie är med. Jag är väl den enda som inte sett det, haha. Tycker dem är lika löjliga alla tre. Knappast någon pajkastning i mina ögon utan en diskussion.
Hade jag fått 5000 pix för att sitta där och få några jobbiga frågor (som jag faktiskt hade fötjänat om jag skrivit som Kissie) så hade jag då fan inte klagat!
Lättförtjänta pengar för fan.. nu kan hon shoppa lite till! ;)


Kommentarer
Postat av: Tina

ah vad synd du inte vann, men en del auktioner brukar tyvärr rusa i pris på slutet! Jag har inte heller sett det med bloggtjejerna.. Och bryr mej inte heller! :P

2010-05-17 @ 08:22:37
URL: http://adrastina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback