Kvällsmat!

Se det blev inget utlagt på Tradera idag heller, haha. Men jag har ju i alla fall fått en del annat gjort som jag skjutit upp ett tag nu. Göttans!!!
Har dammat här överallt, putsat glasrutan på bordet och även putsat bort Rhoxies nosavtryck på altandörren. Men där är nog redan nya. Suck!
Passade på att ta badrummet grundligt med när jag ändå var i farten. Annars så har jag bara lagat food och diskat 2 gånger idag. Snart blir det en tredje gång då det är dags för kvällsmat nu. Yammie! ;)

Väntar på min lön som nu "bara" är 7 dagar försenad. Haha ja vad säger man...

Vad gör ni andra ikväll?

Kommentarer
Postat av: Jenni

Ojoj, inte mer än sju dagar+ ;) Den dyker nog upp, får vi hoppas!



Jag sitter bara och slöar :D Framför TV och dator. Niiice.

2010-05-18 @ 22:10:31
URL: http://www.jeinyn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback