Jag snor en lista!

Denna lista fann jag inne hos Jasas!



Dagens humör: Bra, tänkande och lite smått deppig.
Dagens mående: Helt okej..
Dagens borde: Städa, vika in tvätt osv.
Dagens kändis: Ingen alls, haha.
Dagens frisyr: Uppsatt i en knorr bara. :P
Dagens klädsel: Jag sitter fortfarande i mina jobbkläder, hahaha.
Dagens skor och jacka: Min vinterjacka o mina svarta/rosa Nike walking skor.
Dagens smycken: Inga alls!
Dagens planer: En dusch!
Dagens materiella vill ha: Tja.. jag vill ha en snygg utgångsjacka.
Dagens längtan: Jag längtare efter att få träffa en viss herre! ;)
Dagens fundering: ÄR DET VERKLIGEN SANT?! Vad händer...
Dagens beroende: Alltid läppbalsam.
Dagens tråkigaste: Äta.
Dagens roligaste: Skratt med Lis.
Dagens tidning: Hallandsposten.
Dagens låt: Har inte lyssnat på nån musik direkt idag.
Dagens serie: Paradise Hotel!
Dagens smink: Nada!
Dagens hemsida: Jasas.se
Dagens mat: Luncbuffé nere hos Tjongen! Bland annat pot.mos, kokta potatis, stekta potatis, ris, wok, strimlad biff med bambuskott, köttbullar, brunsås, lasagne. ;)
Finns alltid massa att välja på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback