Kaffe it is!

Idag har jag haft en redig sovmorgon o det var mys! :)
Låg kvar en timme i sängen efter jag vaknat o läste i Klick bilagan. Lite skvaller är ju aldrig fel, haha.
Tänke börja läsa i nån av mina 4 nya pocketböcker idag, frågan är bara vilken???
Åt en god frulle bestående av GI bröd med klosterskinka o paprika på o såklart kaffe till det.
Testar ett av det nya från Gevalia som heter Carribean Sunset (ett fylligt mellanrost). Det lät väl nåt va?! ;)
Yammie!



Nu hade jag väl tänkt att dammsuga så det är färdigt för dagen. Alla dessa hundhår gör mig galen, suuuck.
Sen ska jag laga lite käk o jag tror det får bli korvstroganoff o ris idag. Det duger!

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback